Naslovnica Novosti Španski prevoznici i dalje vjeruju u Sunsundegui SC7

Španski prevoznici i dalje vjeruju u Sunsundegui SC7

235
0
PODIJELI

Iako je španski proizvođač autobusa Sunsundegui najavio novu generaciju modela SC7, prevoznici sa domaćeg tržišta i dalje nastavljaju sa narudžbama za aktuelnu generaciju. Tako su nedavno kompanije Autocares Vázquez Olmedo, Autocares Iglesias, Grupo Valenzuela i Lanchas Bus preuzele svoje nove autobuse.

Autobuska kompanija Autocares Vázquez Olmedo koja se nalazi u Malagi ima više od 30 godina iskustva u redovnom i vanrednom prevozu putnika dobila je novi autobus za svoju flotu. Radi se o troosovinskoj izvedbi modela SC7 dužine 15 metara. Vozilo je napravljeno na Volvo B13R šasiji i opremljeno je motorom istog proizvođača koji ispunjava Euro 6 standarde.

Vozilo ima 71 sjedište i od opreme se može istaći da ima BI-LED svjetla sa gornjom bočnom rasvjetom, asimetričnim retrovizorima, 27 utičnica u bočnim zidovima i konvertor snage 1000 W, dodatne utičnice u vozačkom prostoru, duple USB utičnice u galerijama iznad sjedišta, linijski displej, bežični mikrofon, audio i video opremu kao i sisteme grijanja i klimatizacije.

SC7 autobusi za kompanije Autocares Iglesias i Grupo Valenzuela urađene su na istoj šasiji i sa jako sličnom opremom. Jedina veća razlika u vozilima je što je kompanija iz Viga – Autocares Iglesias za svoj autobus izabrala crnu, a Grupo Valenzuela iz Kadiza sivu boju. Oba busa dijele istu Volvo B13R šasiju i Volvo Euro 6 motor te se radi o dvoosovinskoj izvedbi od 13 metara.

Razlike su jedino još i u izvedbi retrovizora te u pretincu iznad zadnje osovine koju posjeduje SC7 kompanije Autocares Iglesias. Unutrašnjost je opremljena sa 59 sjedišta i ostalom opremom koja garantuje da će svaka vožnja proći udobno i bez problema.

Za razliku od prethodna tri SC7 koji su na Volvo šasiji, SC7 za Lanchas Bus iz San Sebastiana je napravljen na MAN šasiji. Radi se o RRS 4×2 šasiji sa MAN Euro 6 motorom. Kompanija posluje od 1968. godine, a vozni park su proširili sa novim dvoosovinskim autobusom dužine 13 metara. Vozilo može da primi 59 putnika, a od opreme se izdvajaju BI-LED svjetla sa svjetla sa gornjom bočnom rasvjetom, linijski displej, kamera za vožnju unazad, a unutrašnjost je opremljena sa audio/video opremom, toaletom, duplim USB utičnicama te sistemima grijanja i klimatizacije.